Thursday 17 January 2013

The city that never sleeps


Ммм, часът е едва 4 am (американско време), тъпата аларма не спира да звънииии, а аз не знам къде се намирам!Хмм, кой чука на вратата ми по никое време?!?!? Ооо не, Любо!!Какво пък иска той?? Ооо не, успала съм се!!Съвсем бях забравила, че днес ми предстоеше поредното приключение в страната на неограничените възможности, а именно да се посетя най-изумителния град в света!!! Оправям се по най-бързия възможен начин и слизам долу, където Любо и останалите от групата ме чакаха леко поизнервени. Еее, какво да направя пък, не съм виновна аз, че съм толкова бавна, а пък съм и момиче, нужно ми е повече време...:))) Оооо Ню Йорккк!!! Ооо yeah babyyy,  I'm coming!!!( I'm a little bit sleepy but i'll be ok in a few hours)















тук сме цялата дружина:))





охх, незнам за вас, но аз само като ги гледам на снимка и ми се завива свят:PPP




ха, то и аз съм щастлива ма чак пък толкова:))












that's my favorite building (don't ask me why cuz dunno)








Oooo Jojiii, I miss u girl!!!





мм, някои казват ,че си приличаме!??!(think)








on the top of The Empire State building...it was nice:))













Пожелавам на всички да посетят този град, защото е най-уникалното място на земята, дори само като си помисля за него и дъхът ми спирааа!!!! Обичам те Ню Йорк!!

No comments: